mainstraw

Liten i stora världen

Här sitter man och "nästanlipar"

Kategori: Allmänt

Blir så jävla ledsen..

Först vill jag bara säga.. förlåt för att jag är en jävla idiot.. förlåt för allt jag sagt..

åter till mig..
blir så jävla ledsen, jag försöker att inte bli sur på en person men asså ** gör det så lätt för mig..
kom på egna ord.. ärligt.. det sårar så jävla mycket.. "Honey boney" "men du älskar mig för det" osv osv...

Fine by me.. jag ska väll sluta umgås med en av mina FD bästa vänner..  

Jag ska inte vara ivägen mer.. har varit det hela tiden.. 

men snälla.. sluta ta mina ord.. det är inte kul.. det sårar så jävla mkt.. 

Kommentarer

  • A-k säger:

    Finns, jag håller, du slår? (a)



    ne men ärligt, du ska inte behöva göra sånna åtgärder, hon ska fatta att hon inte kan bli du för att hon tar några ord. du är för bra för henne och hon kanske vill bli lika bra som du? jag elskar dig bästa cissi, du är unik, glöm aldrig det<33

    2009-04-27 | 11:17:39
  • Cissi säger:

    Tror inte det du... men ärligt.. jag blir fan ledsen..

    2009-04-27 | 11:19:13
  • A-k säger:

    Förstår det, men jag finns för dig, i alla väder<33

    2009-04-27 | 11:37:26

Kommentera inlägget här: