mainstraw

Liten i stora världen

Sommar, sommar, sommar (#)

Kategori: Allmänt



Åååååh goosh vad jag saknar sommaren nu!

Pratade lite om sommaren igår och det bådade både gått och ont ..
Först började jag typ deppa (förståligt?) men den blev jag asglad :)

Jag kanske ska tillbaka till Gotland :) yäääääy Med Världens gooaste Juhaan :)
Hoppas hoppas:)

Fick tvångstankar idag när jag slutade skolan.. kom på att jag ätit på donken två dagar i rad så jag fjäskade sönder Bea om att gå ut och gå :P

Så vi gick våran specialprommenix på 1 mil :O haha NYHET ! jag KAN motionera xD okej jag tog en glass oxå :S Hyysh xD

I morgon kommer Tessan in till Skövde (btw jag vill oxå vara ledig :( )
och då bär det av till stallet :) hoppas det blir lika bra väder imorron :)
Idag var det ju då 27.9 grader  wuuuuhoooow.

och eftersom att jag ofta har tråkigt ska jag införa dagens ..

dagens vill ha: jeansshorts
dagens klädsel: leggins, shorts och linne
dagens smink: the one and only marscara
dagens frisyr: ruffsigt och uppsatt
dagens händelse: MÄSK-föredrag
dagens låt: Reason
dagens planer: Gå ut och gå m Bea
dagens roligaste: :O du missade något !! det gick en kille halvnaken :O
dagens favorit: Solen :)
dagens kram: Elin
dagens puss: Elin
dagens köp: Magnum något xD
dagens godis:glass
dagens humör: Göttigt :)
dagens ord: Fnuttigt

Puss på er era sötnötar och kom ihåg "

Dعη мลη vεяκlιgεи älﮎκลя,Glöммعя мลη ลldrig!

"


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: