mainstraw

Liten i stora världen

Utekväll med Giirlzen

Kategori: Allmänt

Nej Simon.. jag va inte full.. ville bara jävlas med dig ;P
Igår började dagen kl 20 .00 för min del.. innan dess var det bara massa stressande.

Träffade Bea, Bizz och Ak i stan, sen blere flöt på Mcdonalds Innan vi klev in på Vatra.. BTW Jävla bäbis du är Nicke!
Hade en askul kväll tillsammans med er tjejor, det var tråkigt att kvällen slutade så tidigt.. eller asså typ 1 men det var tidigt :P

Ahja.. för att göra det långa kort.. ONT ONT ONT! killar som inte kan dansa ska inte vistas brevid mig ! de bara skadar mig! kom i håg det du i röd piké, som höll på att få en smäll efter att ha stått och  hoppat på min stackars fot :(

så nu sitter man med stor, fet, blå fot och kan knappt gå :/

Kommentarer

  • Ak säger:

    Åh, han i röd pike, han kan dränka sig, han slogs och puttades hela tiden ju :O



    Men kvällen var den bästa! måste göras om oftare! <333



    // Din Ak<3

    2009-04-12 | 12:08:39

Kommentera inlägget här: