mainstraw

Liten i stora världen

vadå otur?!

Kategori: Allmänt

Haha man kan inte mer än bara skratta åt det..

-min lilla pärla är inte så "inne" som alla andra..

Vi tar det från början.. MIN MOPPE VILL DÖDA MIG :S farligt ju !!

Åkte till Rutan Och Calle för att fira lite påsk, när jag plötsligt hör ett gnissel från framhjulet så Christer kollade det när jag skulle åka igen.. det var inte så farligt så jag åkte och hämtade Simon, köpte mat och åkte och tanka..
När vi sen åker iväg för att sedan hamna hos pappa börjar moppen gasa som fan :S och jag höll inte äns i gasgrejen :S
Simon trodde att jag skämtade men han kopplade ganska snart när jag inte kunde hålla emot moppen (för er tröga.. den ville inte stanna.. utan bara gasade hela tiden) när vi står mitt i en korsning..

Christer fick kolla på moppen en gång till och det visade sig att någon sag hade fastnat eller nått sånt.. så ja.. min moppe vill döda mig!

Men men .. vi kom iallafall ut pappa två timmar senare än förväntat.. Emil blev jätteglad när Simon fick följa med och tjatade på att han skulle komma idag igen.. så efter att han har slutat åker vi till pappa.. Förhoppningsvis CPAR inte moppen lika mycket idag:P

förövrigt är jag astrött och halvdöd.. palla skolan i morgon :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: