mainstraw

Liten i stora världen

back in business

Kategori: Allmänt

Ja, jag har inte varit vid datorn så mycket och för att slippa alla tråklångblogginlägg så skriver jag flera.. för varje dag som gått.
Bra va ?

Vart ska man börja med? Torsdag? vad hände i Torsdags?
Klockan kvart över sex släpade jag mig ur sägen för att fixa frukost.. -gav inte en enda tänke till att mitt liv slutade att finnas just denna dag-. -endast thanks to samtalet jag hade kvällen innan-. -tack ! det hjälpte verkligen-.
Gröt och te blev det denna dag.
Kvart över sju gick bussen till skolan och innan dess smink/kläder och min gröt :)

20över sju träffad jag Ak<3 Bizz<3 och Fägeräger<3  tillsammans gick vi upp till skolan och sedan flöt dagen bara på.. 
Jag höll på att dö när Paul började prata om mat -jag var sååå hungrig- Kinamat,Soppa och gud vet vad :)
sen gav han oss en diagnos.. WTF första dagen.. EN DIAGNOS.. dog en gång till.. Paul är våran nya mattelärare för att ge en klarare bild av våran matälskare :)

sen slutade våran dag:P Jag och AK -Akjohansson.blogg.se- satte oss i matsalen och pillade i en Wannabe Carbonnara
-första gången på länge! för länge.. we need to eat !!-
efter det gick vi och planerade inför morgondagen (DVS FREDAG!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: