mainstraw

Liten i stora världen

hjärtat slår snabbt och sakta på en och samma gång..

Kategori: Allmänt

Det är hemskt, verkligen hemskt!!
Jag säger det igen för att alla ska förstå.. det är hemskt.
Seriöst? vem behöver alkohol när det finns så vacka ögon, jag blir berusad..
Jag kan inte bli kär, Jag får inte falla tillbaka i samma grop igen.. det kommer bara göra ont..
Det är inte bra det här.. eller är det?
Det enda jag vet är att de ögonen är som en drog och jag kommer bli beroende.
Jag får panik på pöjken Hemska pöjk!

Juste positiva tankar.. Jag fick min överaskning.. HiHi
Nu börjar jag fundera.. Kläder.. vad ska man ha för kläder i morgon?
Det kommer bli kallt :/ tror jag.. det verkar så.. skjorta och leggins eller nått.. kan det funka kanske?

Juste Jag ska få massage det första jag får.. Underbart :)
det är tröttsamt att vara positiv när allt är negativt:/
Min mascara är slut, Min fundation är slut och jag som ville ha lite nya kläder denna månaden eller rent av en nu parfym.. men men allting ska ta slut :(
Bajskorvsskitkorv!

Näe detta blir ett Negativit inlägg..

HEMSKA MÄNNISKA.. han borde bannlysas!.. han får en att kära ner sig oså .. sitter han där med sitt fina underbara leende och vackra ögon.. dum pojke dum!
Det är inte kul...

Kommentarer

  • Niki säger:

    Cissi, jag förstår faktiskt precis vad du menar, eller jag känner samma sak just nu.



    Snart Orkar jag inte med pojkar längre :(

    2009-08-30 | 20:01:47
  • Karro säger:

    Ni kan bannlysas tillsammans :) håll käften o gör nåt, du vet att ja gör de annars ;)

    2009-08-31 | 12:26:48
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • -C- säger:

    Niki <33 Finns här för dig <3 vi sitter i samma båt <3



    Karro, det var jätte nära att det höll på att bli ett sms igår.. men det bev aldrig av <33

    2009-08-31 | 20:51:01
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Naw cess, promenad ngn dag?<3

    2009-08-31 | 21:54:41
  • -C- säger:

    prommenadet är alltid kul.. men vem är det? (A)

    2009-09-05 | 12:37:49
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/
  • Niki säger:

    oj glömde skriva. de var jag :D

    2009-09-06 | 14:31:32

Kommentera inlägget här: