mainstraw

Liten i stora världen

love means zero

Kategori: Allmänt

Jag började tänka på en sak igårkväll.. efter att jag legat och drunknat i tårar..
Mitt liv är Väääldigt orättvist just nu.. Väääldigt med stort V..
-
"the best thing about tennis is that love means zero "
Gillar meningen av många anledningar

Mitt liv.. ja några korta ord..
Tårar
Panik
Skitsnack
Tårar
lögner
lite mer tårar

ja va ska man säga?
 stay positive.. eller?
Alla säger att det kommer bli bra.. men det blir aldrig bra.. Jag har varit ledsen i nästan ett år..
Det är nog ingen som förstår.. Men det är pissigt.. utan överdrifter. 
Det är bajs helt enkelt..
en sak förändrar allt.. inte bara för en, utan för alla.. Jag vill flytta här ifrån..
Seriöst, en sak till och jag flyttar här ifrån.. Allt är borta.. Verkligen allt.. så jag kan lika gärna flytta härifrån.. börja om på nytt.. Det är inget som stämmer..

"Försöker att kontrollera min smärta, försöker att vara glad,
men det känns i mitt hjärta. Vad ska jag göra när hoppet har tagit slut.
Hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mig ut
."


Juste.. jag ska vara  duktig och söka jobb.. så att jag är så jävla trött.. så att jag slipper tänka på något..
skriver ansökning efter ansökning.. 
Ak gnäller om att ingen läser hennes blogg.. så läst den!!
akjohansson.blogg.se (reklam)
 
Näe.. nu blir det Arbetsförmedlingen.se som gäller..  skriva massa skitpersonliga brev och träna upp mitt rövslickeri hela natten..Ah.. jag ska ringa ett samtal oxå.

Lyssna på låten!.. (kan fortfarande inte ladda upp på bloggen)
 
http://www.youtube.com/watch?v=bJkrhzv6NEQ

"det svider att inte kunna prata som vi gjorde Förut det ger mej en känsla av att livet e slut"

är den skriven för min skull?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: