mainstraw

Liten i stora världen

Me my Sister and I

Kategori: Allmänt

Jah. som sagt, Elin är här.. kan juh inte båda gott? klockan är 22.55 och hon har äntligen somnat och sover nu som en stock.

Vad har vi gjort då ?  jo, vi åt på MAX med resten av familjen sedan köpte vi piknik saker och drog hem för att slänga Älin i duschen.. sedan fixade vi iordning hennes hår "för Benny skull, jag vill vara fin"

Ja, jag antar att jag måste berätta hela historien.. Jo det var så här att jag råkade försäga mig om att jag trodde Att Benny skulle ha träning.. sedan började pladdret.. " men tänk om Benny är turstig?, vi måste köpa en dricka till honom med!"
"Jag vill duscha, för jag vill vara fin om vi träffar Benny" "jag vill lukta gott om jag får en kram av Benny, kan jag få parfym?"
 
så vi cyklade på piknik och stannade på hans träning för att hon skulle få säga hej och ge en kram. sen åkte vi vidare till Aspö.

När vi kom hem startade vi Madagascar och nu har hon somnat GÖTT!! 
en lång dag kan man säga :)

Jag kan juh säga så här, Benny du är älskad och saknad av Elin och det betydde jättemycket för henne att få träffa dig igen.




Micke, kossan är fortfarande din, även om hennes powser äger liiiite mer än dina :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: