mainstraw

Liten i stora världen

sent ute?!

Kategori: Allmänt

Whaaaa!!! nu kom väll jag på en sak : skolan börjar på Torsdag!! på torsdag!!
Och i min säng ligger det en flötmunk (jag) halva dagarna -som inte gått upp en minut innan ett under senaste veckorna..(kan ju bero på att man är så orolig att man nästan dör så att man inte kan somna på nätterna)

Back to the subjekt.. Seriöst.. skolan.. LyxBenny slipper skolan och får vara fattig arbetssökare men look on the bright side!! du får iallafall sova hur länge du vill :)
 nu slajdade jag från ämnet igen.. Skolan.. Hmm.. det enda roliga med skolan är Ak och mina fantastiska omvägar
(harru tänkt på att det kanske inte blir så stora omvägar iår?) vi ska faktist byta skåp.. Händelse of the year!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS nära caf'et!! :) så att man slipper gå upp för tre trappor det första man gör på morgonen -
ganska tröttsamt om man frågar mig |-)

Ja va händer mer i år?.. Skulle inte OP flytta? eller minns jag helt fel? eller va?
JAG ska iallafall plugga MATTE B.. fatta JAG + MATTE B?!  hur ska detta gå egentligen ?!
okej MATTE B, svenska B och Engelska B.. det funkar men asså Matten ?! jag suger på matte!!
juste ! Praktik!! fast det har vi juh varje termin typ.. nästan :P
Ajha om typ tre veckor börjar min praktik på Tomtegården.. SUCK!!
Som om jag inte har tillräckligt att tänka på ?

Duktig är jag iallafall =) Har hittat nyckeln/låset/my BFF-miniräknaren /köpt block/pennor/ kalender
Ja det är ju en början iallafall :)
senska jag nog dra till optikern och kolla efter nya bågar.. Är ganska trätt på mina.. ska hitta några säxiga studisbågar xD hahaha
oj oj oj !! glömde en sak !! Jennie My NFF (New friend forever) okej.. hon kommer juh inte alltid vara ny hihi.. om några(många) år kommer hon att vara gammal och utsliten (=
Vad är det med mig idag? kan verkligen inte hålla mig till samtalsämnet !!
Iallafall Jennie ska börja Västerhöjd =) Proffsprogrammet HEL Wohoooow :)

Kommentarer

  • Your NFF (som blir gammal och utsliten om några år) säger:

    Första dagen idag ju! Verkar superbra :D Och speciellt när ni börjar oxå, får träffa er ofta :D Hel är bäst, och ännu bättre med oss, haha! <333

    2009-08-19 | 15:45:33
  • hanna säger:

    Det var kul att se dej igen <3<3<3

    2009-08-22 | 14:37:59
    Bloggadress: http://fliflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: