mainstraw

Liten i stora världen

Sommar <3

Kategori: Allmänt

Ja, nu är jag hemma igen, iallafall för stunden, eller iallafall i en vecka.

Har varit på många olika äventyr under veckan som gått.
I torsdags bar det av till Torp i Uddevalla sen ringde vi runt till olika campingar för att bestämma vart vi skulle tillbringa natten. Det blev i Lysekil, vi fick en asfin plats precis vid stranden, klantigt nog tänkte vi juh inte på att det blåser vid stranden.. men men det var juh bara för natten så det var ingen fara. på kvällen Drog vi in till City och lyssnade på Takida. asgött :)
somnade som en stock på kvällen. tidigt på morgonen bar det av till kungshamn med ett stopp på Nordens ark.. gick i 5 timmar och kollade på djuren,

Ska till stan och shoppa loss.. :) något litet måste jag väl få med mig hem:)

Btw.. jag ska få en telefon och får välja mellan två stycken k770i eller w910i vilken ska jag välja?



Nu är jag tillbaka, resan fortsatte som sagt till Kungshamn, där har vi väl mest slappat, spelat minigolf FYRA gånger, jag vann en gång och kom tvåa två gånger..  så det gick väl bra..
i torsdags var jag ensam i husvagnen och när jag vaknade till bar det storm, det åskade och blåste och regnade asmkt.
Bea kom över när det hade lugnat ner sig och vi fick för oss att det skulle bli bra väder  så vi gick ner till kungshamn (3km) när vi kommit hälften börjar det ösregna centimeterstora droppar som piskade på oss AJ?! ("lugnet efter stormen" gav mig en ny innebörd kan man säga)
Men men vi kom ur det levande men med pisseblöta kläder :)
på kvällen grillade vi och hade det asagött:)
på Fredagen var stormen ännu värre.. husvagnen gungade som fan LÄSKIGT! På lördagen vare mest slappt men på kvällen fick vi tummarna ur och vi spelade minigolf, christer kom oxå efter att ha varit hemma några dagar.

Dagarna spenderades mer ute i Smögen/Kungshamn och Lysekil.. gått massor.. men oxå ätit underbart god mat.. så man har varken gått upp eller ner..

Söndagen - gick upp ganska tidigt, duschade och åt frukost.. sedan bar det av hem.. eller iallafall till Uddevalla, där tog jag tåget till Herrjunga och sedan vidare hem.. var hemma i ca 2.5 h. sen ringde pappa och frågade om jag ville komma hem till honom (han fyllde år igår så det känndes ganska elakt att bara skita it )

Idag, har jag shoppat loss SKÄLL PÅ MIG!!
Bilder kommer sen ikväll eller nått.. orkar inte nu:)

BTW jag är hemma själv så kom och lek med mig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: