mainstraw

Liten i stora världen

..then i have to kill you

Kategori: Allmänt

Varning för ett kanske långt inlägg!

Fredagen.. ja.. första fredagen i skolan..

Vi började med en sovmorgon.. vi började 9.35 *stolt!* Svenska, vi satt i grupper och pratade om hur man var som person.. några av frågorna var :
- Hur beter jag mig när jag ljuger
-Vad gör mig ledsen
-Vad gör mig arg
-Hur gör jag när jag möter personer som jag vill undvika?
.. Ehm.. Ah.. eller.. nja.. eller kanske..  Att personliggöra sig själv är att släppa lös alla demoner.. att öppna sig..
Vissa frågor  kunde jag svara öppet på som tillexempel  -vad säger min klädstil om mig-
Men när de per persoliga frågorna som de övanstående.. var det mer venne/den/det/så..
      Väldigt personligt om man säger så :/
Senare, dvs efter Engelskan och maten.. blev jag konstigt lycklig.. grejt feeling.
Efter det gick vi till stationen och hoppade på tåget till GÖTEBORG. Under resan satt jag och spelade GH på AKs mobil.. askul.. högsta volym :) haha :)
Väl framme gick vi i affärer.. Me and Bea provade världens coolaste klänningar - Bilder kommer!! när bea orkar pallra sig in på MSN !- AK DVS fegisen vågade inte.. så hon plåtade istället..
efter det blev vi hungriga så vi gick till en Thai-restaurang och käkade.. ASGOTT!!
Efter det for vi till Liseberg där vi egentligen skulle lyssna på NRJ in the park.. istället blev det att spela en massa, mumsa glass och åka karuseller :)
Vi köpte ett lisebergshäfte som vi delade på..
Vi åkte upp till Ben and Jerrys och delade på en bananasplit :) men innan dess provade vi lyckan på en grip som stod i ett hörn.. Bea knackade på mig och sa spela på kossan där.. jag pillade i en 5a och med hem fick i en Ko :)
sen blev det Flumride eller hur det stavas :P "stockarna"! Ak var asrädd och skrek som en dåre..HAHA sött! våran söta ko var oxå med :) efter det åkte jag och Bea "dendärläskigasakensomsnurrarruntochflygeriluften" typ som korven.. Spinrock ? Asläskig.. lilla rädda Cissi satt och skrek "jag hatar dig Bea du är inte min kompis.. ahh hjälp mig jag vågar inte titta vi kommer dö" seriöst.. jag åker höjdskräcken tusengånger om men aldrig mer spinrock!!
Efter det åkte jag och annika sagoslottet som avslutning.. Kossan fick oxå följa me :)

Med hem fick vi en kossa, en paradisask och en chipspåse :) juste.. två små nallar oxå :)





Kommentarer

  • A-k säger:

    du glömde skriva om våran lååånga promenad innan maten :O och om våran joggingtur till tåget och den stirriga tågresan hem. :P nästa gång ska jag också prova coola kläder ;) <3

    2009-08-24 | 21:24:08
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/
  • -C- säger:

    haha om jag så ska tvinga på dig de fulaste!!

    2009-08-26 | 16:13:57
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: