mainstraw

Liten i stora världen

this little child is asking why?

Kategori: Allmänt

Först vill jag säga - för första gången på länge har jag varit riktigt glad, en riktigt bra dag, även om det har regnat mestadels av den.. En underbar dag verkligen.. okej jag har gjort av med pengar, en sak som jag hatar att göra av med på kläder om ens på mig själv!
men att få alla de kläderna för så lite pengar?! otroligt!

För första gången på länge, sitter jag inte full av ånger, utan saknad och utan missnöje.
Är det lycka jag känner? är jag glad? på riktigt? det är en underbar känsla i vilket fall.

Jag har suttit med ett oskickat sms i handen i flera dagar, velat skicka det många gånger.. men idag är det första gången som jag ens tänker på det.

Varför är en sån här depprimerande dag en av de bästa? hur kan jag varaa glad när något av de värsta kommer att hända, inom så kort tid? utan att veta riktigt när?.. en vecka, en dag.. veto att inte veta.. det är hemskt.. Men!

Just idag mår jag bra

Även om jag sitter hemma i en tom lägenhet, en lägenhet som alltid vart full med skratt just denna tid på året..  Borta..
men det spelar ingen roll, för idag är jag stark.. eller?

det är hemskt.. men jag ska göra det bästa av saken och hälsar på min älskling.. bara av att tänka på det gör mig ledsen..

nästa vecka kommer jag att befinna mig hos min pappa.. iallafall största delen..

Gaah jag behöver någon att prata med! men jag är juh glad?

varför alla dessa kluvna känslor?



in i det sista, är mina tankar hos dig.

Kommentarer

  • Karro säger:

    vetu varför du e så glad ? ? just de, helt rätt. du har shoppat me mej :D skojjigt va ;) hade ju kunnat komma över o glo film me dej, men ja va heeeeelt slut när ja kom hem <3

    2009-08-03 | 21:26:34
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: