mainstraw

Liten i stora världen

Vad e det här?

Kategori: Allmänt

Ahja, igår typ vid halv 9 gick jag iväg med Juhaan till Fären där köpte vi frukost - Bagle och Juice och SKINKA! haha
sen gick vi över till godiset - Nutteer och gidis och chips.. HAHA va e detta? nyttiga lilla Cissi intog verkligen flötet :)
Ajha kan säga att jag inte åt upp allt *Pust* sen gick vi hem till mig och försökte starta blueray spelaren som Christer hade köpt när vi var på semester.. Gick inte så bra så jag ringde och frågade Christer hur Faan man gör?!
"jo i kartongen under kläderna finns en fjärrkontroll" INte undra på att det inte funka?!

Katten är glad över att jag är hemma må jag tro.. i natt kom hon upp i ansiktet och skrek ett flertal gånger.. tillslut stängde jag dörren ! 

Idag, vaknade jag klockan 11 för att starta tvättmaskinen och diskmaskinen.. ska snart gå in i duschen, sen kommer karrue.
När jag fixat te mig lite ska vi gå eller ta bussen in till stan för att hämta Börje och Smulan. Jag ska sitta hundvakt.. samtidigt som jag ska hjälpa till på bilbingon..



Get out of my head 

Kommentarer

  • Karro säger:

    o vi giiiiiiick :) de gillar vi . host host, ja skulle köpa pommes i affären vare va? host igen, fick tag i en choklad bit me (A)

    2009-08-04 | 17:55:46
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • -C- säger:

    fyfan va vi gick :) hahahaha

    2009-08-04 | 19:11:14
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: