mainstraw

Liten i stora världen

You look so good it hurts sometimes

Kategori: Allmänt

Ja, nu sitter man här igen, alldeles uttråkad.
Min praktik började idag.. Jag började med en ledig dag.. Lyckat?! Ahja, det blev en bra dag iallafall =)
Jag och AK satt och slöa på skolan (tro det eller ej) hon behövde ett busskort så jag höll henne sällskap.
Efter det gick vi till China town och åt massa mat :) MAWMAWMAW
Fick lite söta sms AHHHW

 På fredagen och lördagen blev det som sagt MF Fredagen med Ak, bea och Fagra <3
Lördagen med Bea och Karrue.. Bra stack efter ett tag så kvällen slutade med Karrue.

Söndag.. Då blev det Billingeslaget med karrue, ganska kul, fast.. karrue lämnade mig ensam efter en stund eftersom att hon var sjuk.. så jag körde hem hennes moppe.. EN MOPPE SOM INTE KAN STARTA MED ELSTART?!
Jag hade aldrig i hela mitt liv startat med kick innan.. men tillslut blev det bra.

Näe.. nu blire till att se klart på Lipstick och sen blir det sängen.

RIP mina naglar.

BTW.. Mina drömmar äger, himmel och pannkaka <3

Kommentarer

  • Karro säger:

    Nemen, du måste ju va helt störd om du inte fick igång den på elstart :O ;)

    2009-09-04 | 07:49:15
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • -C- säger:

    Fuuucjk you.. jag prova flera gånger.. men den hatar mig :(

    2009-09-05 | 12:33:15
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: