mainstraw

Liten i stora världen

Älskar listor med ovärd skit

Kategori: Allmänt

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4
Vilken svordom använder du mest?
fan
Äger du en Ipod?
naj, min mp4 fungerar så bra så
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Hehehe.. antingen 5.30 eller 7.00 (endast för att jag ska kunna snooza många gånger.. annars vaknar jag inte)
Hur många resväskor äger du?
ingen.. men familjen har 4
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
hahaha varför skulle jag ?
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica maxi
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ah.. tyvärr fastnar man inte på bild.. så det är bättre att ta dem ;)
Vilken var den senaste filmen du såg?
Indiana Jones döskallen... kommer inte ihåg vad den heter (det är den sista)
Har någon av dina vänner barn?
nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
hmm.. en resa till Hawaii Honululu Oahu.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Många gånger
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Endast när jag ska ta sprutor och vid tillfällen då jag är riktigt ledsen ( får sån migrän att jag tar en smärtstillande, stensomnar)
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Evanesence - Fallen
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
 Valio Laktosfria
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Näe.. inte vad jag vet..
När var senast någon stötte på dig?
Det var fatiskt inte så länge sen
Vad åt du till middag?
En hamburgare frå Mode
Använder du huvtröjor?
Ah.. de klart
Kan du vissla?
Näe.. det går bara ibland
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ah.. Front page and all (A)
Vem var den senaste som ringde dig?
Mami <3
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Flumride ellerkolorado
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ah.. det tror jag.. vet jag..
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
vänta.. är det de där 541 grejset?.. ja venne
Tittade du på tecknat när du var liten?
vad säger att jag inte gör det fortfarande? Sailor moon !
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Har två.. men jag tycker inte de är så stora :S
Hur många syskon har du?
tre halvsyskon och en extra bror
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej.. förutom om det är någon jag verkligen tycker om
Vilken film kan du alla replikerna till?
 Moomintrollet, - trollkarlens hatt, pappan och havet och trollvinter
Äger du några band-t-shirts?
inte nu längre :/ Elin har fått mina
När flög du senast?
har aldrig flugit
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4
Läser du för skojs skull?
Endast om det är verklighetsbaserat
Pratar du några andra språk?
 Engelska, lite spanska och liiite finska
Diskar du din egen disk?
Hehe nej.. high tech diskmaskin
Har du gråtit offentligt?
många gånger.. LIIIPARÅÅÅ
Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär.. typ 6
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ah självklart.. annars blir man ju inte mkt klokare?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Ja :) Ska pierca mig nästa år ( förhoppningsvis två st) och kanske en tatuering.. kanske..
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Alltid! det ska vara det det hyberamerikanska.. :)
Kan du kasta macka?
hehehhe Ne.. sämst xD
Har du någonsin varit på Jamaica?
 Nej
Vem har du med på BIOn?
Studis, Bea eller/och Ak
Vem var din favoritlärare?
Magnus Andersson och Paula Luukas
Vad har du för väder?
DET SNÖÖAR UNDERBARA SNÖ <3
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Visst.. spela roll? är inte det bara snyggt?
Har du en blogg?
näe.. det är bara som det ser ut ;)
Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
 vård och omsorg eller Medicin..
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Måste kunna visa vad han känner
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
HAHAHAHA AH KÖTTBULLEN
När sov du senast på golvet?
på min fest
Vilken är din favoritdrink?
kan ju inte vara mer än ärlig. pigeliiin
Gillar du din boendesituation?
Nja.. kanske
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
9 h
Äter du frukost dagligen?
Näe.. endast när jag praktiserar eller ska vara uppe super länge
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Just nu?.. Ah
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
 HeHeHe.. Nja.. kanske ;)
Vilken är din favoritfrukt?
gubbar <3
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nja.. jag har varit värre ;)
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
18 WIIIHOOOW
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ah.. eller när det gäller andra :P men inte när det gäller mig
Tror du på liv på andra planeter?
Näe.. inte direkt
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Nämner inga namn..
Tror du att gud är en man eller kvinna?
Gud?
Vad var det senaste du åt?
varma mackor
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Motsatta.. tror jag.. så har det alltid vart
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma ville inte att jag skulle bli mobbad :P Säg något som rimmar på Cecilia? näe men pappa ville det.. tror jag:P
Gillar du senap?
 Johnnys senap <3
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Näe nu orkar jag fan inte mer.. när ska det bli bättre?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Lätt (A)
Sover du på sida, mage eller rygg?
Mest på sidan.. men egentligen är det nog lite av varje
Har du någonsin köpt något från ebay?
Ah..
Tycker du om att krama folk?
Love it.. men kunde görat lite oftare
Skulle du säga att du är trendig?
Hahaha näe.. eller jag följer min egna trend
Äger du en digitalkamera?
Japp-.-
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle nog förklara för honom att jag inte är intresserad av honom på det sättet.. sen får det gå som det går
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
star wars? den där roboten eller nått.. venne
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
SOM FAN!
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Flickan med de röda skorna och mamma sa att jag var sjuk.. REKOMENDERAR!!
Tycker du att du är attraktiv?
Ja.. eller ne.. eller kanske.. Ganska osäker..
Vad är du allergisk mot?
pollen, päls, laktos och Sulfa/penicelin
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Eh.. du gör som du vill? det blir inte samma sak utan känslor.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
hahahah  näe.. tänker mer Oh en ko.. gött
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Martin har jag för mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: