mainstraw

Liten i stora världen

En Cissidag

Kategori: Allmänt

Har haft en Nosativ dag idag det vill säga en possitiv men endå negativ.

Började Egentligen dagen med att storlipa.. men skitsamma (A)

Den riktiga dagen började med ett superduper stort prov som var uppdelat i tre delar. Grupprov, enskillt och praktiskt.
Jag trodde att jag skulle dö eftersom att jag trodde att det endast skulle vara två delar (enskillt och praktiska) men jag tror att det gick bra =) Tyckte att jag var lite överambitiös men men THATS ME (A)

Sen var skoldagen praktiskt taget slut (hahaha praktiskt.. hahaha..) Vi hade lite engelska oxå men den räknas inte.. för vi satt bara och pratade.

Efter det gick vi o åt.. Underbart att skolan fattar att det ska vara enkel och go mat istället för sju-rätter-i-en. Dagens var Köppullar och spagetti (underbart!)
Efter det gick jag och sötak till Ritas och plannerade veckan med en marrängswitz (heter/stavas det så?)Ahja you knowar vad jag menar ?

Efter det fick jag cpruck och ville ha lit pärlor på mina långa naglar.. så efter många om och men tog jag beslutet och blev 50 kr fattigare (A) SÅÅ VÄRT DET Center Nails(inte Nail Center annika!) har fått en ny stammkund (A)

sen har det inte hänt så mycket mer..
Eller joo var på dansuppvisning med Jos Aka GÖÖRRR. Jätteduktiga var de allihop (meningsbyggnad = IG? men jag orkar inte ändra)
 
Näe nu ska jag lägga mig i min tiotusenkuddars säng och försöka sova.

Måste ju bara tillägga att jag inte sagt Ah men shit elle?! på jättelänge.. förutom idag (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: