mainstraw

Liten i stora världen

Och plötsligt känns allt bra igen

Kategori: Allmänt

Efter gårdagens raballder kände jag att allt var piss.. Änna te kvälla..
Men på kvällen skedde något så skönt håll jag på att skriva.. men det kan ju tolkas som det vill.. NÄE ! något som jag väntat på såååååå länge.

Min Bästa vän.. pratade med mig som en vän.. JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN VÄN ! jag tar steg, min vän tar steg..
Det får ta sin tid! men det kändes såååååå bra!

För första gången på hur länge som helst kändes det som om jag var superglad när jag gick o la mig, hela jag kände mig så jättebra!  jag log till och med..

Kom på att man kan vara glad, alltså skratta och le..
Men sen kan man vara glad - känna sig hel och lycklig.

TACK FÖR ATT DU FÖRSÖKER OCH TACK FÖR ATT JAG FÅR FÖRSÖKA =)


OH ! glömde ju nästan GRATTIS TILL REBELLERNA SOM FYLLER 5 ÅR :)

Sitter och lyssnar på min nya favvislåt.. skulle ju vilja länka den.. men jag vettifan hur man gör :O
LÄR MIG?! Asså du vet när man kan trycka på en liten knapp.. så kan man lyssna:P

Men vi gör såhär istället.. No Important One – Forgiveness :O funkar det nu?.. det va inte så det var menat.. men iallafall:P

Lyssna på den! lipa ! gör vad du vill med den.. UNDERBAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: