mainstraw

Liten i stora världen

utbränd?

Kategori: Allmänt

När jag inte ens orkar sjunga är det illa.
Att inte orka plugga är ju mer okej.. men att inte orka sjunga = utbrändhet?
Jag orkar ingenting förutom att gråta.
det är helt sjukt.. vill gråta bara jag hör,
- vad vill du äta?
- bestäm du?
- det ska vara klart då
- kan du göra detta?
- när kan du fixa det, och det och det?!
- OCH GLÖM INTE ATT DU SKA GÖRA DET?!!!!

Det känns som om hela världen sätter superpress på mig just nu.
Något så enkelt som att bestämma vad man ska äta?! inte vet jag.. jag är inte sugen på något. Absolut INGET.

Jag vill bara bli klar med den här jävla uppgiften.. men jag orkar inte. Jag vill vill bara sova.

Kan ju göra en lista på saker jag EGENTLIGEN ska göra.

Allt detta på två veckor.. FÅR PANIK!!

MAT -  Bestämma vad jag ska äta.
FEST - betämma vad jag ska ha gör dricka på festen nästa vecka.
SKOLAN Ta ledigt ifrån skolan.. det är fixat . kruxet är att påminna min cplärare var och varannan sek.
VOO- Centrala begrepp UNDERBART
VOO- munvård
ENG - jävla fittbok

KSS- för min cpkula - Tar all kraft jag har.
PAPPA - Ringa o fråga om han kan köra mig till Ruth o Karl på julafton.
JUL - fattas pengar till två julklappar?!
KATTEN - Kattlådan måste bytas.
ANNIKA - pressar om att Nickes klor måste klippas, måste göra det o det o det..
SKIVAN - måste bli fixad någon gång i veckan.
KYRKAN - Måste träna på den där låten som jag ska framträda nästa söndag.
SKOLAN - fixa utklädnad till volleybollen
NYÅR - vart ska man vara?
VC - Vaccination?!

Pressen att hitta på något är inte heller liten.. JAG ORKAR INTE!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: