mainstraw

Liten i stora världen

ett ord - PALLA!

Kategori: Allmänt

Palla palla palla palla palla!!

Fifan vad jag är trött på allt ? och min fittiga APU gör inte livet mycket roligare?!

pallar inget just nu :/ och denna dagen gjorde det inte mycket kuligare !, tänkte att jag dkulle ringt en viss person och frågat om vi kunde hittat på något efter ett möte.. men denna vissa personen skulle åka iväg utan att äns säga något till mig.. till NORRKÖPING?! Ahja..  när jag frågade om vi kunde vara så gick det inte för att han promt var tvungen att gå på det fär fittga mötet.. men istället för det så åker han till ah.. vi har redan gått igenom detta.. PALLA

i morgon är jag ledig från APUn och då ska jag sova hela långa dagen.. och eftersom att en vissperson sa att vi skulle vara minst tre gånger baa under denna veckan så.. verkar det gå rätt kasst..

i morron kommer det la antagligen vara något annat i vägen ?.. ajha.. PALLA jag är så trött på allt just nu.. nästan allt..

MASSA SENARE PÅ KVÄLLEN

Nu sitter jag här och väntar på att knäppobläppo ska komma hem så att jag kan åka ner och sova hos honom.. (?)ÄNTLIGEN EN GOD NATTS SÖMN-- NOOT  kommer få gå upp TIDIGT.. för att åka hem.. sen äre bara att lägga sig igen :)
under morgondagen begravs min gammelmormor.. ska ej gå på begravningen.. kännde henne inte..  istället ska jag till UM och till Stallet :) wiiihuuuuw :) kanske tillbaka till knäppobläppo ? (hoppas)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: