mainstraw

Liten i stora världen

Livet leker.. IGEN

Kategori: Allmänt

Trött hela tiden.. o bara för att man sover lite längre en dag så är man bakfull?! ahja tänk på det..
Benny retas för att jag bara drack mina söta små tvåtjugofemmor (var bara tvungen att stava :P) även om jag var trött hela dagen innan och under kvällen så blev jag så bakfull NOOOOOOOOT !!!

Herman till micke - Blunda nu och öppna munnen och se om du känner igen smaken xD
för er trögfattade personer där ute.. Micke trodde att han skulle få'n i munnen..

Har ingen matlust och är trött som faen, börjar jag bli sjuk? det får vi inte hoppas :/ ska juh snart ut på APU !! mwen innan dess LOOOOOOOOOOOOOOV!

sen i torsdags har jag ätit..

Torsdags en yttepyttekladdkakebit och en liten hamburgare
Fredags4 tjugokaloriers knäckebröd och 4 pannkakor (skitsmå)
Lördags köttbullar och pommes hos Benny, mini Yogurt (stavning) och ännu en liten bit kladdkaka, lite chips
Söndag (idag) "halvmånar" som lillbror säger dvs Pome chátue (stavning) och kyckling..

inte mycket mat för min halvstora mage :P



Vad händer på lovet?

Måndag-Skridskor med Benny
Tisdag-Stallet? hoppas hoppas hoppas!!
Onsdag-Hockey.. Enkronan KOM DIT !! - ringa till Bagar'n
Torsdag-Stallet?
Fredag-hem till pappa?! -kanske-
Lördag-ALLA HJÄRTANS DAG.. vad ska ni göra? vad ska jag göra?
Söndag-sova sova sova

efter det blir det APU i 4 veckor..

NU ÄRE DAX ATT BÖRJA TRÄNA PÅ LÅTARNA INFÖR INSPELNINGEN


Kommentarer

  • Wallin säger:

    "4 tjugokaloriers knäckebröd" nöd? HAHA!!! du var ju skiiiit bakfull! :O

    2009-02-08 | 15:26:16
    Bloggadress: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: