mainstraw

Liten i stora världen

Prov,spruta och tandläkaren.. se fram emot vad?

Kategori: Allmänt

Fikorvspaad! som man säger på ren rydska Aboow palla !
I morgon blire att börja dagen med prov, ha en halv lektion och sedan springa till UM och ta en spruta YEEEEEAY  efter det bir det inte att ruscha tillbaka till skolan utan jag ska fasiken sjukanmäla mig, sen klockan 14.00 ska jag till tandläkaren.. VAD HAR JAG ATT SE FRAM EMOT?

Här sitter jag o försöker glömma att det ligger en stor spruta som kommer att tryckas in i min stackars arm.. Oherreminget va jag mår illa :S  HJÄLP !!!

Känner att jag egenligen borde plugga men va fan texten på det materialet som vi har fått är typ 4 millimeter stort eller nått.. Asså jag ser det inte äns med glasögonen på !! Har verkligen gett upp helt! igen idé asså.. får jag Ig så får jag.. kan juh alltid plugga om och få G nästa gång?

Jag pallar inte :/, jag orkar inte, jag vill inte



Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


I want to lay you on a bed of roses
For tonite I sleep on a bed on nails
I want to be just as close as the Holy Ghost is
And lay you down on bed of roses


ärligt hur värd är jag?!
Pallar inte med allt,
det kommer för snabbt inpå !
Fan va EMO jag känner mig !


Ajha ska lägga mig snart eller sen eller hur det nu blir, två alvedon och en ipren, om jag lärt mig läkemedelsmatten rätt blire 1400 mg  :S sen ska jag få muskelavslappnande tills i morgon oxå.. kommer va helt nocked out i skolan i morgon :S


Det pirrar i magen, det känns i hela kroppen.. vad är det som händer med mig?

Ahja vi ses när vi ses o hörs när vi hörs!

Benny snodde den från mig :/

Kommentarer

  • Wallin säger:

    Det kommer gå bra =) du får inte tänka på det så mycket! du gör det bara svårare för dig :)<3



    "vi ses när vi ses o hörs när vi hörs!" Du snodde den från mig :) HAHA!

    2009-02-03 | 06:47:16
    Bloggadress: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: