mainstraw

Liten i stora världen

ordspya

Kategori: Allmänt

Allt känns så fel, verkligen ALLT, inget känns rätt, verkligen INGET.Allt känns så hilma konstigt, verkligen ALLT
jag hatar det här verkligen HATART!!!! jag vill inte, jag orkar inte och jag kan inte engagera mig åt det här.
Allt är förmycket, jag skulle helst vilja lägga mig och sova för att vänta tills allt är över, då skulle jag kunna vakna upp igen, som en ny människa.

jag vill inte, jag orkar inte och jag kan inte engagera mig till att bry mig, det sårar mig bara.. inget är rätt verkligen INGET.

Det är en klump i min mage hela tiden, verkligen hela tiden, känner mig depprimerad.. Denna fucking månaden och nästa och månaden kommer vara skit.. jag hatart !! f***a b***e k*k jag hatart.. tänker inte bry mig.. vill bry mig men tänker inte låta mig bry mig.. blir bara sårat o nertrampad.. jag har berättat hur jag känner, jag har försökt hålla huvudet uppe men fan.. när man inte får någon feedback så finns det ingen anledning till att försöka..

Varför engagera sig när man inte får något tillbaka? ..SKIT IT BARA GÖRT.. det är så alla andra gör.. skiter i andras känslor, skiter i hur andra mår, inga mer uppmuntrande ord som "du kan prata med mig","jag bryr mig om dig" osv..

inga känslor får vara inblandade i en vänskap.. det verkar vara så reglerna är..
jag hatar mig nu, jag har sjukt lågt självförtroende nu, vet inte vad jag ska göra, känna och tro nu..


jag vill här ifrån, vill inte vara här, känner mig inte hemma här, känner mig inte hemma någon stanns.
jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar det här !!!! gå och dränk mig !

pallar inte med det här alltså.. vill ha den här månaden, inte nästa och inte månaden efter den! allt suger hästballe!

Alla hjärtans dag, EN VANLIG DAG ?! nej, den ska man spendera med någon man tycker om, gör det inte till en stor sak, själva dagen är en stor sak.. klarar inte av detta..

nästa månad kommer bli ett helvete.. hatar den.. varför ska den finnas? varför ?

månaden efter det.. en sorgens månad.. iallafall för mig.. vet inte om motparten äns bryr sig..

Jag vet inte hur jag ska hantera allt.. SKIT IT, BARA GÖRT!

jag hatar mig själv nu, självförtroendet går att trampa på och livet suger!

känslor och vänskap verkar inte höra ihop, det är väll antagligen reglerna för det spel som spelas?
alla känslor bubblar och tankarna kokar snart över och jag vet att jag inte kan prata med dig om det för då blir det bara bråk.. jag vet inte hur jag ska hantera detta.. du förväntar dig att kunna ringa mig  när du är borta? Glöm det.. du kommer ha det så jälva underbart och jag kommer bara förstöra det.. du längtar efter det så att huvudet nästan exploderar på dig och JAG SKA FINNAS när du har tråkigt.. hepp.. no way.. aldrig.. känner inte att ske.. glöm det...
det är väll det jag är till för ? är det inte så ? jag finns när du har tråkigt och inte har något/någon att göra? är det inte så ?


Varför engagera sig när man inte får något tillbaka? ..SKIT IT BARA GÖRT.. det är så alla andra gör.. skiter i andras känslor, skiter i hur andra mår, inga mer uppmuntrande ord som "du kan prata med mig","jag bryr mig om dig" osv..

inga känslor får vara inblandade i en vänskap.. det verkar vara så reglerna är..
jag hatar mig nu, jag har sjukt lågt självförtroende nu, vet inte vad jag ska göra, känna och tro nu..


citerar :

Noll i känslor - ett i vänskap

Skrivetav David "ett herrans liv" 17 november 2008,

Vad ska man göra om man inte gillar personen som gillar en tillbaka? Fortsätta som det är eller låta honom/henne gilla dig. Visst, personen kommer kanske gilla dig ett tag till oavsett om du avslutar kontakten, men ändå.
När man inte har några känslor tillbaka, vad händer då?

Först så gillar man någon som troligtvis inte gillar dig själv, sen så gillar en mig som jag inte gillar tillbaka.
It's not a win-win situation for none of use.

bajs på allt.. vet inte om jag kommer att skriva på ett tag eftersom att jag inte vill att datorn ska bli fuktskadad...
några sista ord.. jag hatar detta! vänskap Pfft ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: