mainstraw

Liten i stora världen

en dag som denna

Kategori: Allmänt

En dag som denna skulle man lika gärna kunna sova bort, börjar skapligt och slutar sisådär..

Det hela börja med att jag var så pass lat (som vanligt) att jag inte orkade gå upp ur sängen och när jag väl gör det ser jag att klockan börjar betyda stress. klockan var 08.40, bussen går 08.45, 09.00 och 09.15, jag tänker att jag måste duscha så jag springer in i duschen och gör det som måste göras och sedan in i andra badrummet för en lätt makeup, i detta läget tänker jag att jag ska skynda mig så att jag inte missar prick-bussen, men självklart är klockan tio - över och jag kommer på att jag måste springa ner till bussen.

skolan rullade på som alltid annars och vissa timmar blev bättre än andra :)

efter det träffade jag Benny och vi gick runt lite på stan och kikade lite sedan bärde det av hem till mig och gjorde toast och te MUMS!
vi fixade med min garderob och det blev inte mycket annat gjort ;P efter att vi klantat oss fördigt med garderoben gick vi hem till benny och vi prata mest..

Jag har aldrig i hela mitt liv erkänt att jag är svartsjuk, men nu, detta slår allt.. Gårdagens fight trodde jag gjorde det hela klarare för både dig och mig men.. hepp.. du vet att jag är svartsjuk men endå tar du upp det.. jag vet inte hur jag känner på något sätt men allt blir till kaos när du nämner henne.. att du ska åka dit i nästan EN VECKA.. och på det vill du att jag ska klara av att prata med dig under den veckan.. jag tycker det är bra att du förbereder mig på det men .. ärligt.. jag vet inte hur jag känner, det blir helt tomt i huvudet när jag tänker på det..
Jag vet inte om jag klarar av att du ska prata med mig när du är där borta, det känns ännu en gång som om jag är i vägen, du åker dit för att vara med henne, och det känns dumt att vi ska snacka då.. vet inte varför men det ger mig ingen go känsla i maggropen.

Jag vet inte om jag klarar mig utan dig i en vecka, du säger  du har inget att oroa dig över, jag sulle inte kunna bli ihop med någon som bor så långt bort, men det lättar inte mitt hjärta ett dugg.
Jag känner många som har haft långdistansförhållanden, får du känslor för henne så stoppar ju det inte dig iallafall?
Sundsvall, det är långt bort. EN VECKA, 7 dagar 168 timmar, 10 080 minuter och 604 800 sekunder, hur ska jag klara mig ? ärligt.. du är allt även om vi inte är ihop, vi har något som inga andra har oavsätt vilken relation vi har..
Jag vill inte stå ivägen, och jag vill inte skita i dig, det funkar inte.. Hur ska orka med detta.. det är lixom inte en vecka jag längtar efter..

hoppas att morgondagen med dig blir lika bra som jag har tänkt mig, inget prat om henne tack, det kommer att pajja allt. verkligen allt.. Du, jag, en film och en kladdkaka, perfa!  snälla.. inget om henne.. jag har längtat hela veckan efter imorgon så förstör det inte.. Du är underbar glöm inte det..

så gott folk, nu orkar inte jag skriva mer, jag vet att det är personligt.. men so what, hällre att ni hör det från mig än från någon annan ?

God natt och sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: