mainstraw

Liten i stora världen

Onsdag...

Kategori: Allmänt

Fy bubblans va tiden går sakta när man har tråkigt?!
har sååååå tråkigt !!!
vet inte vad jag ska göra.. Asså jag vill egentligen prata med världens underbaraste.. men va fan.. kan ju inte störa hela tiden ? right?

Det är onsdag.. 8 dagar.. aajha .. jag vet inte vad jag ska skriva..
jo men jag kans ju säga att jag sett klart på Supernatural Season one för 7 gången nu.. Seriöst.. jag har inget att göra på dagarna..

Juste.. jag har kommit på en teori om varför jag sover till typ 13.30 eller liknande.. Det är ju självklart för att dagen blir kortare då..

som idag.. vad har jag gjort?
Vaknade 13.32 hängde upp tvätt och åt.. tittade lite på tv och sista avsnittet av supernatural.. sen gick jag och moooma för att käka lite pizza.. sen nu så sitter jag här..  om ca en timme börjar Medium..

Ska man på feSt på fredag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: