mainstraw

Liten i stora världen

Sommar <3

Kategori: Allmänt

Guuuuuh va gött det är med värme?

Jo jag vet.. har inte vart inne på länge men va fan?! det är sommar!! man bor ju lixom inte på grönland!
här är det ju sol hela tiden =)

Strävar efter ett privatliv eller nått.. Värsta dissen asså ! ditt svin!! stoppa tasken i bränvin för fan !!!

happ happ eftersom att jag inte sitter vid datan ett piss så kan jag ju uppdatera mig lite:)

va i gbg i måndags  med bealiten SALHOLMEN... dit skulle jag ju även i onsdags men det blidde inte av..
har vart med om en liten "olycka" för ett pytte tag den.. blåmärkena kom nästan en vecka efteråt... kunde inte gå xD så ut som jag fått något i fel hål :S hahahaha ahja..

det händer och fötter inte så mycket men man gör juh det bästa av situationen.. MAN SOLAR!


på söndag ska jag nog på bio
     måndag - tisdag            stallet / pappa
    tisdag                                jobba eller va man ska kallat
    onsdag- lördag                             ?
    Söndag - tisdag              stallet / pappa
     sen vetifan


Ska la ut och bara och sola näck eller något sånt oxå men då kommer det väll upp bilder xD hahahaha NAAAAT

Bejbi?
göteborg någon dag?
Bada?

Love u bitch jag vet att du har saknat mig <3

guuuh v tråkigt man kan ha

Kommentarer

  • A-k din älskling! säger:

    onsdag, gbg med mig?(a) och BADA!!<333 miss u elskling<3 jag vill ha bilder på nakenbad!!!!:G:G:G:G:G!!!!<3333

    2009-07-03 | 12:05:36
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/
  • -C- säger:

    Självklart <3 om det blir fint väder?

    Det klart vi ska bada/sola nakna xD <333

    2009-07-05 | 15:56:16
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: