mainstraw

Liten i stora världen

Unfortunately

Kategori: Allmänt

skjuter vi upp resan med några dagar.. känner inte att solen är riktigt med oss än så vi väntar.. vi kanske inte heller åker till stockholm.. vi åker dit solen tittar fram helt enkelt..Lappland eller Skåne.. ja.. det blir va det blir helt enkelt :).. muusigt blire iallafall..

Det blev inte heller HP.. inga biljetter.. man kunde inte ens boka skilda platser.. ALLT var fullt.. så vi kanske åker till Jkp för att kolla.. jag vet ONÖDIGT.. men KUL :)

Annars.. är det någon som vill hitta på något med mig ? (A) lilla söta "rara" mig?

Studish.. vi måste dra på vår årliga "Dejt" som alla verkar tror att det är..  kul är det iallafall :) bada, äta gott och gå på bio.. okej.. det är ju en perfekt dejt om man tänker efter.. man får se om personen ser bra ut halvnaken xD, se hur grisit personen äter.. och vad han gillar att äta.. och man ser vad personen har för humor.. vad han gillar att se på.. om man frågar mig.. PERFEKT :)

Ahja.. det är ingen dejt iallafall.. KLARGJORT..

Jag vill hitta på något, det är i sånna här lägen man saknar personer.. när man inte har något att göra.. då var det bara att ringa så hittade man på något..  but no more

Men men.. ja vad ska man skriva? justee GRATTIS TILL PONTUS MAMMA :)

Näe.. jag ahr lust att lägga upp lite minnen..

 
   


på tal om minnen..

Vet du hur ofta jag tänker på dig?
att du dag in och dag ut finns i tankarna hos mig..
Vet du hur söt du är när du ler? att jag smygtittar när ingen ser..
Vet du att jag älskar ditt skratt?
Att jag drömmer om dig varje natt..
Vet du hur söt du är när du är sur och tvär?
att jag alltid vill vara dör du är..
vet du att jag ÄLSKAR DIG så,
att jag alltid att det kunde bli vi två..

--

Om inte det är minnen så vet jag inte vad som är..
Det är lite konstigt faktist.. its gonna hurt when it heals to..

if im dreaming
dont wanna let, hurt my feelings

but thats the path, i believe in
and i know that, time will heal it
you didnt notice, you mean everything
quickly im learning, to love again
all i know is, imma be ok


Jag vet att ni vill vara med mig.. jag känner hur ni dras till telefonen varje gång ni sätter er på skitan.. ni tänker.. njaa. hon är nog upptagen med annat.. MEN DET ÄR JAG NITE RIIIIIIIING <33

Kommentarer

  • Karro säger:

    de går faktiskt att kolla om de finns biljetter via internet miffo ;)

    2009-07-22 | 10:30:02
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • -C- säger:

    hahah jag vet.. men när man inte vet vilka man ska ta.. och väntar i någon timme.. så försvinner alla :)

    2009-07-22 | 12:47:16
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/
  • A-k säger:

    PORRIS!!!! fan vad jag saknar dig, minnen med dig asså, de är de bästa!<333

    2009-07-22 | 23:01:23
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: