mainstraw

Liten i stora världen

Hmm..

Kategori: Allmänt

Färst och främst.. oherregud! fjortis.. för det andra.. o herregud.. att man kan förändras så ycket på en månad.. :S får mardrömmar av rena tanken..

Gårdagen var lite sisådär..
Vaknade vid tio-tiden och åt frukost med familjen sedan bar de sig av till skövde.. Själv satte jag mig och kollade på Trubbel i sagolandet xD medan jag tog på mig ridkläderna..

 Tintin och Bambi fär vara med på ett hörn..

när jag väl kom ut till stallet var ingen där och låset var CP!! så jag fick gå hem igen.. en behövlig prommenad på 4 km..
när jag kom hem såg jag hur färjävligt det såg ut på gården så jag fick ett städryck så jag rensade i rabatten, i gräset och på altanen ! behövligt det med kan jag säga.. sen tog jag mig en välförtjänt glass och gosade med nicke :) precis då kom pappa o co så jag fick gå och hjälpa dem med en kanin i handen LYCKAT SÄGER JAG BARA xD
sen blev det mat och efter det gjorde jag ett nytt försök med att gå till stallet, det blev en promenix med Galiana tills det blev mörkt.. sen bar det av hemmåt igen och in i duschen..

Efter duschen så åkte jag och pappa till farmor, pappas morbror var där så vi hälsade på innan jag skulle hem.. det blev en och en halv timma med bara finska.. SUCK ! men jag fattade iallafall vad de sa.. både pappa och Makke blev chokade xD

Igår gick jag 8 km + massor av spring i trädgården plus red 4 km.. ganska mycket för att vara jag?

Idag har det vart rätt lungt jobbat från 7-15 och sovit resten.. HÖVVEVÄRK!

Eftersom att ni alla tänker.. hmm.. hur ser tösa ut nu för tiden ? hur ser hon ut när hon jobbar?

here you goe..

 Ja jag vet att mina mobilbilder äger!
                               


kom ihåg.. att leva i ständig panik är att få en kniv i hjärtat.. det gör ont och man förblöder sakta till döds...

ska försöka uppdatera med lite bilder men vafan.. seriöst? ni blir ju bara svartsjuka när ni får se mitt vackra fejs ? xD

puss på er era sjögurkor

Kommentarer

  • ketchup älskaren (A-k)(a) säger:

    "ska försöka uppdatera med lite bilder men vafan.. seriöst? ni blir ju bara svartsjuka när ni får se mitt vackra fejs ? xD"



    det stämmer! jag blir det iaf (a)<3

    2009-03-23 | 10:46:58

Kommentera inlägget här: