mainstraw

Liten i stora världen

Im going through changes..

Kategori: Allmänt

Livet börjat ta sig igen.. är äntligen frisk :) förutom att jag blir illamående ibland :)
Helgen var underbar, tack för det, alla som förgyllde den.. även om det fanns några störande objekt..
Fan va underbar dagen har varit, träffade en person som jag inte träffat på 5 veckor och man kan inte fatta hur glad jag blev.. Åh du är underbar!!!

I feel unhappy
I am so sad
I'v lost the best friend
That I ever had
I'm going through changes
We shared the eves
We shared each day
In love together
We found a way
But soon the world
Had its evil way
My heart was blinded
Love went astray
It took so long
To realize
That I can still hear
her last goodbyes
Now all my days
Are filled with tears
Wish I could go back
And change these years
I'm going through changes

är dagens låt.., lite är borttaget.. men det förändrades snabbt.. jag har inte varit så här glad på hur länge som helst.. mer än 5 veckor iallafall
Nu är det bara att gå vidare och hoppa över alla hinder..

Tänker inte äns gå in på hur jag känner för en viss person för det finns inget att känna..

Underbaring, du är hur go som helst, hoppas vi ses i morgon också, jag blev så glad över att se dig idag, dina ögon har funnits på min näthinna hela dagen <3

A-k  och Bizz har vart hur underbara som helst.. för engångsskull slapp de göra om mitt gnäll om en person och istället för det fick de stå ut med att jag har stukat tummen :( Ahja.. de fick höra om hur det för en gångskull också pirrade i lilla magen :) åh så underbart..

och äntligen har jag tagit upp kontakten med Simon.. det var förlänge sen vi pratade nu ,så det var på tiden.. Saknar att kunna sitta och prata hela tiden :) göttans!
Vi måste hitta på något snart!

Jag är bäst!.. livet är bäst.. nu när inga störobjekt inte finns i det.. och fan allt är underbart..

Åh jag hoppas att jag får se dig imorgon, jag får fnatt, underbaring!! du har ett leende av guld och ögon som der djupaste havet.. ärligt.. kasta en livboj för jag drunknar i dem <33

nu ska jag nog skriva lite på min novell som ska in på torsdag.. en dagdröm..

puss på er era sjömunkar <3

Kommentarer

  • A-k säger:

    Du är fan bäst<3 och jag tycker faktiskt lite synd om din tumme(a)



    håller med, du mår bättre utan några störingobjekt i ditt liv, OCH DET MÅSTE STÖRING FATTA!!!!! åh, jag gillar inte personer som aldrig kan förstå vad en vill,



    och du skiner ju upp ordentligt när du ser isbjörnen :D <3



    Me löv hjo<333

    //din A-k

    2009-03-17 | 07:43:08

Kommentera inlägget här: