mainstraw

Liten i stora världen

Jag försöker..

Kategori: Allmänt

Jag försöker hålla huvudet uppe, hela tiden, tänker på det positiva, dag ut och dag in, men det går inte så bra..
Samma fraser rullar som en hackig gramofonskiva att jag klarar det har.. Jag försöker iallafall.. försöker göra det bästa av den här situationen.. jag vill, vill, vill och ännu en gång vill jag åka och bli onfamnad i dina armar.. men det fungerar inte så.. mitt hjärta klarar inte mer.. TÄNK POSITIVT..  jag klarar inte av att åka buss själv för jag blir rädd för att du ska vara där och bara att se ditt ansikte skulle göra att bussen skulle vara full av tårar.. Jag gör allt i min makt för att gå vidare.. allt.. OCH, JAG FIXAR DET HÄR! OM DET ÄR DET SISTA JAG GÖR!

jag klarar tillochmed att lyssna på musik igen.. Jag är stolt över mig..
snart kommer jag att möa min största fruktan.. hittills.. jag ska spela in skivan.. en skiva med kärleksballader.. klarar jag det utan att lipa, klarar jag allt.. " våran " låt kommer att vara med.. det kommer att bli svårt.. men vad ska jag göra? gå vidare..

Det är inte så lätt som ni där ute tror.. jag känner mig så himla kluven jag vill vara här.. men jag känner att det är min skyldighet att förklara mig.. men jag vill inte visa mig svag.. jag vill inte åka och börja lipa.. jag saknar dig, för varje dag som får.. men vad ska jag göra? jag måste klara mig på egna ben? mitt hjärta gör ont.. men vad ska jag göra.. jag försöker tänka positivt.. de säger att allt blir bättre då.. men det funkar inte..
Det känns inte rätt på något sätt.. men när man känner så sviken.. på alla sätt.. inte bara som en vän så blir allt så mycket svårare.. sista gången jag såg honom var när han åkte ifrån mig.. han lämnade ett spår, en kyss på mina läppar.. det är allt jag hade kvar.. jag skriver som jag skrev i går, det finns inget hat i kärlek.. jag menade varje ord.. mer än vad du tror..

Haha.. jag som skulle gå vidare.. tänka positivt och nu sitter jag är och skriver och skriver ännu en depprimerande blogg.. det är helt sjukt hur en kille.. kan riva upp så mycket känslor.. det är sjukt..

Positiva klubben kan titta hit!

Idag har dagen varit seg.. känner mig nere helt enkelt men som ssagt jag försöker!
Dagen började med att jag fick kliva upp i lilla vackra Lerdala och äta en lugn frukost med hos musse med Ämil.
sedan fick han hjälpa mig smika mig.. sen gick jag upp till pussen (ej felstavat)  Smsade med A-k hela vägen till skövde, samtidigt som musiken väckte min hjärna till liv..
Svenskan och Engelskan var i B047 som några av er vet så är det favvo salen.. haha sen lunch och efter det idrott.. en vanlig dag tills A-k, bizz och jag bestämde oss för att gå till donken.. haha notera att A-k doppar ALLT i ketchup (stavninig?)

två minuter senare.. Åh nu kommer det!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Jag fick en leksak också :) hihi swoooosch ! sen fick syster adoptera den xD
sen dess har jag bara legat och slappat.. så som Cissiar gör bäst..

jag kommer svart att få ett nervöst sammanbrott om jag inte har fokus på det positiva.. jag får ryck..
någon sjögurka som  kan hjälpa mig?
Nu blir det till att fortsätta mitt viktiga arbete.. jag studerar som sagt slapphet..
puss på er era sjögurkor <3

Kommentarer

  • A-k säger:

    Tänk på mig, då blir du glad igen? (a)

    jag gillar ketchup, so what?(a) och det var faktiskt du som gjorde att det kom (a) jag har också en leksak :D fast den har inte fått lämna min väska än (a)



    aj löv hjo min kåt-korv-cissi(a)<333



    //Din A-k <3

    2009-03-19 | 22:55:07

Kommentera inlägget här: