mainstraw

Liten i stora världen

nu börjas det igen..

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag med mina tjugokaloriersknäckebröd igen.. för de är så jävla goa :)
Tjejerna i klassen gav en fin kommentar idag : fan du har gått ner! varför? hur har du gjort det?.. ahja det va snyggt iallafall ;P

Kan ju inte skada att gå ned lite till.. satsar på att iallafall få bort kulan på magen xD "kärlekskulan som den en gång i tiden kallades.. men eftersom att den tiden är över så är tiden för min mage över.. xD

Ska till stallet på fredag igen.. hoppas att det är lite snajsligare väder tills dess eller va säger ni ?
Ahja nu blire tre stycken tjugokaloriersknäckemackor och sista redberries-sodastreamerdrickan.. sen resten av veckan blire juice och knäckemackorna :P till kvällsmat och frukost asså.. här blir det ingen hårdbantning inte!.. sen måste jag ju bara påminna mig själv om att jag är lite bäst som ska börja träna i Maj..

BTW.. "ingen tycker om mig, ingen vill ha mig.. bara fratt jag äter mask ;P" "VAAH? ärligt?"
Bizz.. du är go ibland <3 A-k är tbx i skolan i morgon och det är inte bara jag som går omvägar nuförtiden :)





skulle oxå behöva säga att min novell får alla att börja lipa så jag var tvungen att göra en framsida.. novellen kommer ut på bloggen efter att den betygsats :P

PUSS PÅ ER SJÖGURKOR.. det är mitt nya ord eftersom att korv och du älskar mig beslagtogs av en skabbig Wannabe!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    JAG SAKNAR DIG! och jag har bara varit borta en dag, måste vara desperat :P



    vem mer går omvägar? :S nu är jag nyfiken :O



    //Din A-k

    2009-03-24 | 21:11:28
  • A-k säger:

    för övrigt är du sjukt söt på bilden(a) <333!

    2009-03-24 | 21:12:21

Kommentera inlägget här: