mainstraw

Liten i stora världen

Paul Esdale :)

Kategori: Allmänt

Gissa vem som kommer ha Paul Esdales tröjja hängande i huset? joo JAG!! pappa är bäst! lett asså..
hihi 500 spänn rakt till Sik.. är man bäst så är man..

är sitter man och njuter av en vinst på en auktion och har nymålade naglar, tittar på världarnas krig och är askul.. NAAAAT!
 jag skulle gärna dra och festa ikväll.. men jag sitter fast i mysiga Lerdala.. både positivt och negativt..

jag vill inte tillbaka till skövde.. jag vill flytta från den jälva skithålan.. allt är fel, piss och pannkaka!  skulle vilja att mamma flyttade till ah.. något annat ställe men inte till skövde.. allt är negativt i Skövde..

Här i Lerdala är allt perfa! det endra som är bra med skövde är min säng!  men va fan lite bra äre ju.. man har juh Pauls tröjja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: