mainstraw

Liten i stora världen

Vad gör jag här ?

Kategori: Allmänt

Varför finns jag? ärligt? inget går som det ska och det blir bara värre.
Har varit den sämsta veckan i hela mitt liv, jag har gråtit hela veckan, magen gör ont och hjärtat rusar och slår som en jävla bongotrumma och allt är ditt fel..

Att ignorera mig så som du gör gör inte det hela bättre, du har lovat så mycket men nu skiter du mig i ansiktet :(
Jag kan inte göra annat än att strunta i dig och gå vidare? men hur ska jag klara mig? det är lixom du, du har varit den som alltid vart vid min sida, dag ut och dag in, men inte nu längre.. du har lovat så mycket, tyck att jag har varit barnslig som bett dig lova.. tomma löften, så fort du åkte förändrades allt, du sa till mig att hålla huvudet högt och vara glad, dagen efter får jag en käftsmäll... du bryr dig inte om mig.. om du inte bryr dig så kommer du inte förlora mycket, men jag, jag förlorar allt.. min största, första kärlek.. den jag alltid älskat, jag har älskat dig sen den första gången jag såg dig och kommer att göra det tills jag ligger på min dödsbädd.. jag har alltid älskat dig, även när vi inte var ihop.. jag saknade dig som inihelvete under  de 4 månaderna men nu.. nu vet jag inte vad jag ska göra.

Jag vet att om jag "lämnar" dig, så kommer du ha det bra, du skulle inte känna någon skuld utan du skulle få frihet, du skulle inte ha någon som är i vägen för dig, - som du än en gång har visat att jag har varit-
Men jag vet också att om jag "lämnar" dig så kommer mitt liv inte vara värt att leva, jag skulle må dåligt dag ut och dag in..
Jag vill att du ska vara lycklig, men Ego som jag är, vill jag vara den som gör dig det..  Men jag vet att du känner inte ett piss för mig.

Allt har förändrats den här veckan, jag trodde att du skulle åka till en vän och komma hem till mig, som skulle stå där med öppna armar, men...

Jag har varit sjuk hela veckan, har inte fått behålla någon mat.. som om du bryr dig, läkaren hittar inget fel, min mamma trodde att jag hade anorexi.. men.. sedan började vi tänka på vad och när det var jag "inte fick behålla skiten", det var när jag tänkte på dig, pratade med dig, drömde om dig eller längtade efter dig, Du är min sjukdom..

hur ska jag kunna bli frisk utan dig vid min sida? Jag har gått ner 4 kg på en vecka, är blek som ett spöke och kan knappt andas. Jag kan inte sova utan att se dig i mina drömmar och jag vaknar gråtandes.. Hur ska jag göra? Vad ska jag göra?

jag kan ju inte bara släppa dig? då blir jag ju aldrig frisk.. jag älskar dig.. jag vet inte om jag överlever ett liv utan dig.. men hur ska jag göra när dina känslor bara sårar mig?

'Du fråga mig.. "detta kommer väll inte förändra våran vänskap?".. jag är ledsen..

Goodbye my lover.Goodbye my friend You have always been the one for me.

Kommentarer

  • Johan säger:

    Tänker på dej vännen<3

    2009-03-08 | 15:34:12
  • Annika säger:

    jag älskar dig min bästa vän<3 finns här för dig<333

    2009-03-08 | 18:51:30
  • Anonym säger:

    Googlade lite och kom in på denna sidan. Jag säger bara så här... GÅ VIDARE BRUDEN! Jag vet hur det känns, men gå vidare så kommer allt lösa sig!!

    2009-03-17 | 21:35:10

Kommentera inlägget här: