mainstraw

Liten i stora världen

det var på håret!

Kategori: Allmänt

Haha eftersom att jag hade så hårigt tråkigt igår sååkte jag först och hämtade hårfärgen .. kanske blir gjort i veckan (A)
sedan fick jag med mig en tråkkorv med mig ut och gick (lägg märket till att jag kan använda korv igen.. get over it ?!)
världens kortaste promenix på två timmar eller nått.. fyfan va lat du är som fick ont i benen !! när vi var på väg hem gick vi förbi lustgungan och gungade i två minuter och efter det fick vi intenuddamarkenbanan.. ännu en gång sucker!!  lite feta minnen på det?

vi hittade en boll på vägen hem som vi gick och passade med under resten av kvällen.. efter en stund började det regna men det var sånt där mysregn så jag slapp höra knäppots gnäll :) YÄÄÄY

väl hemma fick han se min fina vackra klänning och avgjorde oxå saken..

har ju tänkt på hur jag ska klippa mig.. men jag ska nog bara toppa och fixa luggen och lite i bak:P sen ska jag ju självklar färga det med :P det blir perfa det!

Horoskop för Skorpionen

Onsdag den 20 Maj 2009

Du har inte fått någonting gratis. Du har inte tagit dig dit där du är idag utan både svett och tårar. Ingen borde missunna dig någonting, men ändå verkar det som om det finns någon som inte alls är så glad åt din framgång som du tycker att denna person borde vara.


längre blogg kanske kommer ikväll kanske.. ska plugga och gå ut och gå.. som alltid på onsdagar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: