mainstraw

Liten i stora världen

problemet

Kategori: Allmänt

Jag är inte längre ett problem, jag är bara emo, tycker synd om mig själv, cuttar upp armarna och vill dö, skolkar från skolan och lipar hela dagarna.


Hej, jag heter olyckan, problemet och felet.. jag är helt enkelt allt.. kan jag inte få va kriget också? skulle vara rätt coolt..

För att alla ska förstå.. lixom.. vad har jag att dölja??.. mina känslor har ju kommit ut på andras bloggar innan.. så nu kan jag ju lika gärna visa vad jag gjort istället för att hålla saker hemligt..

Du kan vara lugn.. jag är inte ett problem.. har inte varit det heller...

"Jag vill inte göra detta.. men jag tror att det är bäst att jag bara försvinner ett tag.. att vi inte pratar på ngn vecka.. iaf ett par dagar :( Du mår bättre utan mig i din omgivning. jag vill inte göra detta, Jag vill inte att du ska flytta ifrån mig:(  men det är väll bäst att jag förbereder mig för det.. det är det värsta som kan hända med det är ditt liv och jag får anpassa mig. Jag vill inte att du ska försvinna ur mitt liv du är allt jag har. Vän eller inte Jag hatar detta.. men jag måste gå vidare Right? Som sagt, du har det mycket bättre utan mig.. Min tid är förbi Du kommer att flytta ifrån min för du är så mycket bättre än denna pisshålan och jag kommer stå här ensam som alltid annars.. det är ju så Alla jag älskar flyttar eller dör.. jag får helt enkelt förbereda mig.. korssas på håll.. hörs om ett par dagar? Åh jag hatar detta "

Varsegod.. jag har gett upp.. Han älskar dig så jävla mycket.. jag har insett det, jag går vidare.. Han är så jävla orolig över att du ska ge upp..  men gör fan inte det! jag lovar att om du sårar honom.. så vet jag inte vad jag gör..

Nu är det bara din tur att inse att det inte är jag som är problemet.. Jag bad om förlåtelse för vad jag har sagt..och jag gör det igen.. FÖRLÅT och jag menar det.. men att anklaga mig för att vara erat problem är bara löjligt..  jag är fan beredd på att försvinna ur hans liv helt.. för att han ska må bra.. du kan fråga honom själv om jag inte har frågat honom om han vill att vi inte ska vara vänner..  Jag har sagt till honom att jag inte vill umgås med honom på ett tag för att jag inte vill vara ivägen för något.. för er.. så sluta vara så omogen att anklaga andra.. det är inte mitt fel.. att det är som det är. Han älskar dig.

Kommentarer

  • A-k säger:

    åh, älskling<3 Du är inte och kommer aldrig att vara ett problem för mig, vet att det inte handlar om mig, men du ska iaf veta det<3



    You are never alone<3

    2009-05-04 | 17:24:08
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: