mainstraw

Liten i stora världen

update om fossingen

Kategori: Allmänt

Ja.. jag trampade på plattången..  vilket nu gör att jag staplar fram på kryckor.. GREAT.. tycker jag iaf :P eller inte

efter att ha använt Ak som stöd nu en hel dag så tror jag att hon är gaaanska glad över att kryckorna är framtagna..

Stackars pluttan som får lida av att jag är ett klantarsel.. men men hon är inte värd mer.. ;)
älskar dig AK <3

Ska försöka gå på foten så mycket som möjligt (utan kryckor) hemma och stapla fram på kryckorna (använda dem som stöd/ ersätta AK med kryckor) i skolan..

det är ju så här.. för er som inte fattat..

Har en skada (i foten) i bakgrunden som jag har "retat upp lite" jag har gått fel och genom det överbelastat och felbelastat foten.. det hela började med att jag trampade på min varma plattång.. -klant!-

Så nu har jag vart halta lotta hela dagen med foten i paket..
foten krampar och gör allmänt j'***a ont.. det känns som om det ska gå av vilken sek som helst..
Både mamma och min rehab-lärare sa till mig att fixa fram ett par kryckor..(som jag nu har gjort) eftersom att jag överbelastar den andra foten då jag haltar fram..



så.. det var väl en kort förklaring?


Jennie gumman, jag finns här för dig <3

Nu ska jag duscha och pimpa kryckorna (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: