mainstraw

Liten i stora världen

Hemmamys

Kategori: Allmänt

Ikväll blir det hemmamys :) Red wings - S.t Louis Blues. PÅ MED GLASÖGONEN !!
Hockey på tvn, gungig musik i bakgrunden, nutter, oljefärg och massa ljus.  Myyys!!
Finns det något bättre? Ah.. det skulle kunnat vara live. Men men Jag nöjer mig ")

Vad har jag annars gjort? Joo jag har suttit och tittat på Perry Hotter =) Men byter nu till kanal 6.
tittat kläder, och konstaterat att jag behöver kläder!!.. har bara sommarkläder :/ skrev upp lite saker jag behöver.. Någon som kan ge mig typ 3800? Skor,smycken, klänning , tunikor,leggins, stickat!.. Ajha jag ska inte gnälla, köpte smink för typ 500 denna månaden..

Men men.. fyller ju snart år så det blir väl många presentkort på Gina, Bikbok osv :) I need smycken :)

Näe nu börjar de snart.. så jag ska dra mig från datorn :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: