mainstraw

Liten i stora världen

Kämpa på min vän

Kategori: Allmänt

Jag tror att jag lyssnade på den 8 gånger innan jag kom på att det inte fanns någon annan låt med på spellistan.
Den är så fin så att jag får rysningar. Tack juhan, verkligen massa tack <33

Började med detta inlägget vid.. humm.. 20.30.. nu är klockan 22.57 :O
Nicklas kom ivägen, underbart konstiga Niclas :)
Du vet att du gillart bby <3

Fan hur ska du klara dina två sista år sen när jag är borta?.. Hur kommer jag klara mig ?
Fan, får ju skrattanfall så fort jag ser dig ju :) Bois är bajs,bajs är bajs och bajs är bois?
underbara unge!!! lovar att jag ska ta på min mina bajsiga arbetskläder så att du kan tvätta dem på din tvättbräda..

HAHAHAHA jag vet.. jag har dålig humor xD

timmans,dagens,veckan och månades kommentarer:
* Han är så snygg att jag får ståtrosa.
* Han passar ju i byxor?! rumpmodell nästa?!
*Vi leker i sägrummet (A)

Kommentarer

  • A-k säger:

    byxor passar bra på en bunny ;) och sängrummet är grejt :D



    cissi, jag kommenterar visst! :P <3

    2009-10-21 | 22:05:37
    Bloggadress: http://akjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: