mainstraw

Liten i stora världen

Meningen med en bloggeliblogg?

Kategori: Allmänt

Jag har komit på att min blogg inte har någon vidare mening, förutom att folk ska få veta hur det är med mig.. det är ju själva syftet, eller? Eller är själva syftet att folk som inte ska / överhuvuttaget inte annars bryr sig, ska få en chans att "snoka"

Ne, men seriöst, jag vill försöka få en syfteaktigare mening med den är bloggen.. Göra den lite mindre personlig.. Med personliga influenser, vi får se hur det går?
Jag tror att det kommer bli ett ämne/blogg, som ex. Kärlek. Sen finns det ju saker som jag tycker om kärlek som inte andra tycker.. då kommer det att spånas in och sen kommer självklart mina söta komentarer med i slutet..
Vi får väl se hur det går..

Sen kan man ju ha med Vad jag har gjort osv också.. men det måste införskaffas lite struktur och mening.
Vi får se vad första ämnet blir.. Några tips?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: