mainstraw

Liten i stora världen

Ak,party, och änglar

Kategori: Allmänt

Jag är jättenervös och asorolig.
Jag och min såkallade psychic förmåga..
Annika, du måste ringa!! seriöst, jag låg och sov och du skrek i mitt öra.. jag blir orolig..
Å sen när bruden inte svara så blir man ju självklart asnervös, du måste ringa!! jag kommer inte kunna sova om du inte ringer!! 

Back to verkligheten.. Jag har ju faktist inte bloggat på ett tag, så därför blir det lite tjat om hur veckan varit osv,
Ja, vart ska man börja?

Jag åkte till Grejbuu och klippte mig och färgade håret.. LUGGEN blev ju bra iallafall resten blev ju nästan katastrof :( *Missnöjd flicka*
Det skulle bli ljusbrunt men det blev svart!! Ajha, det kommer ju va grejt på festen iallafall, jag ska ju vara en söt liten emo ängel, dvs en Angel of death, Har hela dräkten förutom det vita sprejet..Annika äger den just nu, eftersom att det bara fanns en klänning och ett par vingar kvar i butikerna.. 
Det kommer bli jättekul :) Längtar verkligen dit..

I dag hände något fantastiskt, jag pratade med mina syskon.. några tårar fälldes men denna gången av lycka, jag saknar dem så jättemassamest, vill bara krama om dem.
Speciellt när Jag berättade för Emil att mitt rum är jättestökigt.
Då sa han - Men om du hämtar mig så kan jag hjälpa mig att städa, jag är jättesnabb, men ibland blir jag trött i armarna, men då tar vi en paus.. Åh vad jag älskar den lille underbara ungen.
Elin skulle visst lära sig att bli Cool.. men vi kom överäns om att det är tuffast att vara sig själv.
Elin som är mitt lilla tvnörd var sätt inne i tvn så det blev mest älskar dig, saknar dig, när kommer du hem?

Medan när Emil skulle säga hejdå var det, puss, älskar dig, gillar dig, älskar dig,saknar dig,älskar dig puss puss, älskar dig, gillar dig.

Åh vad jag älskar mina änglar<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här: