mainstraw

Liten i stora världen

Nu går jag.. nästan..

Kategori: Allmänt

Jag tar steg, små myrsteg, men det är steg, för de säger att jag ska ta steget, fånga dagen och ta chansen.. och nu tar jag steg.

Jag försöker förbättra mitt liv genom att ta bort det lite sämre.. jag försöker.
Jag fick min kram, vilket jag anser är ett myssteg, som jag ska göra till ett elefantsteg.
Jag pratade med en som jag verkligen inte velat prata med innan (ta inte illa upp) vilket jag anser är ett ganska stort steg.
Jag har pratat med mina syskon, jätte steg. dvs att jag ringer till personer jag inte vill prata med för att mina syskon inte ska behöva lida för andras misstag.
Jag har pratat med en person som jag inte pratat med på jättelänge.. utan att jag kände att jag saknade honom vilket är ett jättestort steg.. det kändes bra.. men jag hoppas inte på mer en en konversation då och då.. och det vet personen om..

Jag har inte gråtit ledsna tårar sen typ en månad tillbaka.. och så ska det förbli..
Jag har bestämt mig för att ta elefantkliv in i framtiden "jag vet att jag kanske inte sveper dig från golvet men du gör mig iallafall glad"

Kommentarer

  • fäger säger:

    jag är otroligt stolt över dig cissi!



    <333

    2009-10-17 | 13:07:22
  • -c- säger:

    Ja med (A) <333

    2009-10-17 | 13:46:44
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: