mainstraw

Liten i stora världen

att komma på en bra rubrik är inte alltid lätt

Kategori: Allmänt

jamen då sitter man här igen.. Det var ganska längesen jag skrev, men jag kanske inte är så saknad?
Vad har egentligen hänt? Nja... inte så mycket, Matfestivalen var askul.
Tack för kvällarna underbaringar <3

Har börjat praktisera på Tomtegården, världens segaste plejs om man jämför med Bagaren, men det är asschöönt folk jag arbetar med så det är alldedes grejt. Jobbade kväll i går - då fick vi för oss att beställa pizza.
Grejtast är det.

Livet har gjort sig en vändning nu.. det finns nästan inget negativt i min vardag.. UNDERBART :)
Sitter och plannerar för fullt inför hösten..

- Jag fyller år snart. - 29 Oktober HAHA snart xD
- Åker utomlands - Måste fixa Pass!!

Det enda negativa är att min "bästakompis".. (börjar tappa hoppet)
har glömt av mig.. "jag vill att det här ska fungera, jag kanske inte kommer att kunna träffa dig under den första veckan, men jag vill fortfarande att vi ska kunna vara vänner"

Det enda jag har hört av min vän är på Matfestivalen.. du vi pratade i 5 minuter.. 5 hela minuter..
Du skulle inte glömma av mig.. det lovade du =(

Back into en positiv spirit ! eller vad säger ni ? I kväll ska jag in till stan, vet inte riktigt vad som händer där, men skoj ska det bli.

Nu ska Cissiliten slänga sig i duschen och äta lite mat(?)

Eftersom att jag praktiserar kommer det inte att bli så många inlägg.
Men för säkerhetens skull säger jag Grattis till mina elskade underbaringar A-K och BEATA som fyller 17, den 11 respektive 14.de..

BTW.. jag kom ihåg datumena ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: