mainstraw

Liten i stora världen

BJ? are you drunk ?

Kategori: Allmänt

Haha.. det blev en kväll på Harrys, karro bjöd dit mig i sista sekund MEN ROLIGT BLEV DET.
Vi åt lite gött och hade allmänt roligt.. sen stack Karro och Malte.. så de lämnade mig alldeles ensam :/
Näe men jag och Marie flummade runt och minglade lite och sen blev BJ full.. haha.. så det blev till att se till att han inte däckade någonstanns.. men det var kul.. Eddie var ganska kul han oxå.. honom träffade man varje gång man skulle på toa..  "vi måste sluta träffas så här*blink blink*"  Näe men det blev kul.. En av de bästa kvällarna på länge..

Speciellt att jag vågade göra saker jag aldrig vågad förut (tolka det inte som det låter!!)
Näe men jag pratade med en person, jag fick en massa kramar och för första gången på länge så kändes det inte fel.

ÅH seriöst. det var askul..fattar inte hur lätt det är att komma in på sånna ställen.. och ännu lättare är det att beställa.. inga leg eller nått.. GÖÖÖTT

Undanflykter är lätt att komma med.. och ibland ger de för sig :).. Kramar, kramar, underbara kramar..

It don't matter if you black or white.. fick jag höra oxå :) sjunget (eller vad det heter) till mig :)

Underbara pojk, du förstår verkligen inte hur underbar du är, underbra pojk, du förstår inte hur fin och snäll du är. Du underbra pojk.. du är verkligen så dum som du ser ut

Kommentarer

  • fägeer säger:

    du är grym du cissi! myyyyys med kramar ;) kör hårt! <3

    2009-09-28 | 17:25:46
  • -c- säger:

    Kramar <3333333

    2009-09-28 | 19:53:41
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: