mainstraw

Liten i stora världen

im burning for you

Kategori: Allmänt

När allt går som bäst.. ja du blir det.. Bättre om man inte gör saker som får en att må dåligt.. så därför pluggar man ? Eh.. hur går detta ihop?

Nej, men jag tycker så.. Jag känner att det inte skulle bli så bra om jag skulle gå på hockeyn.. och tur var väl det, Varken Linda eller Matilda är där så därför tog jag hem en massa arbete att sätta näsan i.

Medicinskgrundkurs x2
Prov och inlämning (typ)
Matte
Göra lite tal för att se om jag fattat allt riktigt..
Svenska
Språkhistoria - Namn-
Rehabilitering - habilitering
En massa frågor om Rehab,Hab,Funktionshinder,Handikap och Coping

Nej, det bliur ingen Idrott i morgon! Halsen gör fööööör ont :/ Men men.. vad ska man gröa åt saken?
Jo, käka halstabletter!

Jag vet, det är hlet sjukt att Cissilitendumihuvudetsomintekannågonting pluggar..
Men ja, Det ska bli ändring på mitt liv nu, från och med idag!

Betygen SKA går först!
Världens underbaraste, får faktiskt komma näst.
Ingen cola!! Bara ljusa drycker.. Redan brutit (A)
Inget godis! Bara nötter osv (förutom typ om det är bio eller så) redan brutit (A)
Blizzbars är inte godis (A)
Försöka att inte tänka Negativ, det finns alltid en positiv vinkel om man vänder och vrider lite.

Ahja jag ska försöka iallafall :)

Jag är så jävla sjukt underbart pirrig i magen ! fuck va bra det känns att kunna tänka på hur underbara vissa personer är.. och hur skönt det är att inte behöva tänka på alla dessa negativa människor som finns i min omgivning.

Gaaaah Fredaaaag ?! ni kommer aldrig att lyckas!

Kommentarer

  • Karro säger:

    vi skulle lätt lyckas om vi skulle fixa de!

    2009-10-01 | 13:42:19
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • -c- säger:

    Ni lyckas aldriiiiiiiiiiiiiiiiiig!

    Wanna bet?

    Okej.. ni får liiite mer tid på er..

    2009-10-01 | 19:09:58
    Bloggadress: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: