mainstraw

Liten i stora världen

nervous breakdown

Kategori: Allmänt

Ja.. En bra titel till en lite sämre blogg.. Dvs.. Förra..
Fick ett "nervous breakdown" och det blev ordspya av det.. Förlåt.. Det var inte meningen Faktist.
Ja det blev skitochpannkaka av allting.. inte min mening även om det verkade så.
Men det var så här.. Jag mådde/mår piss, du sa att du skulle ringa.. och du har fortfarande inte gjort det..

Det känns som om du inte vill att vi ska vara vänner..

Jag ska inte fortsätta mer för då blir det en nervous breakdown 2 och det vill jag inte..

Se bara till att ringa mig, ta dig tid..

Kommentarer

  • Karro säger:

    <3

    2009-09-20 | 19:27:55
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/
  • Sebbe säger:

    finns om du vill snacka <3

    2009-09-20 | 21:47:32

Kommentera inlägget här: