mainstraw

Liten i stora världen

quasimodo

Kategori: Allmänt

Hahaha.. åh jag vill se den filmen.. Blev påmind om hur han ser ut och började asgarva.. Lite söt är han ju iallafall.

Ahja.. tänkte bara slänga in ett inlägg (var ju någon dag sen) inget vettit utan.. quasimodo Hahaha

Nu blire mer Buffy

-

Kom på att det faktist var hockey igår med :) ¤-1 till skövde.. En ganska seg match (enligt mig) men men, huvudsaken var juh att Skövde vann:)

Linda och Mathilda försöker ta reda på vem min elskling är:) Haha Good luck Chuck?
När jag sa vem det var - flinade de bara och sa : sluta skämta, vem är det nu då ?
Då skämtade jag ännu mer med dem och nu vet de varken ut eller in (A)

På onsdag kommer min Elskling hit efter jobbet(A) saknar ungen som in i norden <3
På fredag slutar praktiken YÄSS! men det kommer kännas rätt tungt att inte träffa de gamla varje dag.
De är som små barn i för gamla kroppar, vilket är jättesynd :( Så pigga med såååå bakom.
someday somehow ska MiniMathilda och Ak fixa mitt hår, Klippa och färga..

Min officiella hårfärgare är ju upptagen hela tiden så det är inte ens idé att fråga.. Osv osv.

Well Well.. det kommer bli kul :)

mahahihihohohaha - Halvkram i periodpaus.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: