mainstraw

Liten i stora världen

April April

Kategori: Allmänt

Ja. idag är det första April, en vecka innan minnes-sitta-sitta-o-gråta-datum och iår känns det som om det kommande (förraårets)
hatdatum, minnes-sitta-sitta-o-gråta-datum, och gåvidare datum inte kommer att bli så illa.
Ja vet, det är onödigt att tänka så.. alltså att det kommer att vara en lipdag.. FAST, det är inte så jag tänker, för jag säger faktiskt att det var så FÖRRA ÅRET.

I år kommer det att vara en perfekt dag, för iår har jag inte tänkt så.. ah förutom idag.. för nu stoltserar jag över att jag inte har tänkt på det :)

April april.. hehe Annika och Bea, ni älskar mig <3 Jag aprillade järnet ur dem idag, och alla andra för den delen med.
Det var så kul, STOLT.

Ändrade status på Fb till "i ett förhållande" och då började alla kommentera.. Sen skrev jag på BDB och här att jag älskade någon..

Kruxet var bara.. vem fan ska jag vara ihop med? hmm..

Så när AK frågade var det Martin
När Bea frågade var det Carl
När Michael frågade var det Markus

Så det var flera stycken.. Det roliga var att Bea o Anna pratade med varandra om detta men förstod inte att jag hade pratat om två olika personer.. hmm..

Månaden är ju fullspäckad med roligheter (men även tråkigheter)

Hela veckan är det påsklov!!!

3.4 Är det finsk påsk hos farmor sen blir det grejbuu påsk hos Ak
12.4 ska jag till KSS (tråkighet men pappa ska följa med (gladighet BIGTIME <- he cares!
15.4 har jag förhoppningsvis fått min efterlängtade jobb =) BIG FAT SMILE!
19.4 KSS- då blir jag inlagd, sent som inifan.. men det känns bäst att ta det kvällen innan.. så att jag inte råkar smygäta eller dricka :O big nono ! eftersom att om jag äter så blir det ingen OP
20.0 OPERATION-SITUATION! där kommer ja la vara inlagd ett bra tag..
24.4 Party hos Josse..(tråkighet eftersom att jag bara kommer att kunna fira henne i mina tankar :( men men GRattis grattis <3


DEN 8 MAJ SKA JAG TILL HUFUD STADEN! bära eller brista? heter det inte så ?
Funderar på att komma om jag inte kan åka till morbror i sommar o hälsa på för en vecka där.. men men det återstår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: