mainstraw

Liten i stora världen

Du gör mig lycklig <3

Kategori: Allmänt

Det känns verkligen rätt, du är den jag letat efter, och hela tiden har du varit precis framför mig, du är helt perfekt, du som en ängel.
Det är helt otroligt att vi har kunnat hålla allt hemligt. Jag.. som inte kan hålla sånna hemligheter.
Det är ofattbart, att jag hittat kärleken i min bästa vän.

Det känns som om detta är början på något helt underbart <3

Våran kärlek kommer väl alltid att ses som ett skämt, men vi båda vet att det är sant, jag älskar dig, dag och natt, i sol och i regn, i med och motgång <3

1/4- dagen det blev vi <3

Kommentarer

  • Karro säger:

    Vem!!??



    Elle kör du aprilskämt nu när de e 1:a april?

    2010-04-01 | 20:52:50
    Bloggadress: http://kojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: