mainstraw

Liten i stora världen

it feels so right

Kategori: Allmänt

En glad Cissi traskar genom staden och hem, en glad Cissi sätter sig och tittar på tv, en mindre glad Cissi går ut och går, en Cissi får ett sms och en glad Cissi är superduperglad igen.

En nervös Cissi sitter och tänker på att det bara är 10 dagar kvar tills hon åker till idol 10 dagar!
Självförtroendet börjar sjunka och det känns som om allt kommer att gå jättefel, men men..

En knepp Cissi har bestämt sig! hon ska förstöra håret lite mer än hon brukar..Nu ska det bli mellanblont! eller vi får se om beas mamma vill hjälpa mig med det:P
Senast jag var blond var 2007 :O och skulle nog vart det fortfarande om inte en viss person råkade färga håret svart :O morr.. näe men jag har faktiskt funderat på att blondera det länge.. och blir det inte bra.. så lägger jag i lite ljusbruna slingor :)

 

Från det ena till det andra med det tredje, Längtar mer och mer, pirret blir värre och leendet vill inte försvinna från mina läppar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: