mainstraw

Liten i stora världen

fear is the heart of love

Kategori: Allmänt

Åh jag tror att jag börjar växa upp!
inte illa för en 17årig bäbi..

har ju då i helgen varit på intensivkurs för att jag ska kunna vara instruktör för mina små barn.
Har suttit med antingen än en frappino eller en Chai i handen.. inte bra! ah jo.. En varm choklad en dag oxå..
Måste ha något varmt i mig!.. och tolka på.. jag bjuder på det!

Har ni chansen att dra in på Esspresso house någonstans så beställ för gudsskull en Frappino Vanilla!
Och är ni någon annanstans så Chai is the shiet!
 


Det här med ny destination funkar bra, ska nog fortsätta med det en stund till!
I helgen blir det Falköping sen Lerdala.. (  inte så stor resa.. men slipper iallafall sitta hemma o tråka )
Det kommer antagligen inte bli Uddevalla som det ser ut :/ Det regnar ju hela dagarna så jag vill inte riskera blixthalka på motorcykeln.. Det får bli någon annan gång.
-
Börjar bli lite orolig för min piercing, den vätskar.. inte kul !! nu när det är rötmånad och allt!
-
 morgon kommer min kalender!!!!

Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: