mainstraw

Liten i stora världen

happiness is a warm gun

Kategori: Allmänt

jag hatar mitt liv ibland.. ibland ska man lita på magkänslan o lägga sig under täcket och somna om..

Drömde en jättekonstig dröm i natt som gav i den där känslan att något kommer att gå fel.

Självart sågår allt fel, glömde av att jag skulle till tandläkaren, lagar TVÅ HÅL, hittar inte min fuckin bok som jag letat efter ett tag.. så jag får köpa en ny bok till kommunen.. LYCKAT!

Min dröm:

Jag satt i ett stort rum med massa folk, AK var där mm..
sen stod vi på en scen med några andra.. vet inte vilka..

Det var massa å skådare..

så ramlar jag.. men jag ställer mig upp som ingenting och går mot ak, mm.. då säger en kille men vad har hänt? då ser han att jag Blöder som fan och jag har ett ben utstickande på benet(jätteblodigt) du faller jag omkull igen( jag kände mig jättevarm) och jag kollar ut mot första raden.. oh där sitter en kille.. o han kommer fram till mig och lyfter upp mig och bär ut mig från scenen.. sen sitter vi i salen igen..

Mamma o ja tolkar det att det har något med Gruppen att göra..
Att mitt undermedvetna inte tycker att jag är redo.. att jag inte kan stå på egna ben riktigt än typ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: